
Europos Komisija paskelbė 2025 m. rudens ekonominę prognozę
ES ekonomika ir toliau auga – pirmieji trys 2025 m. ketvirčiai pranoko lūkesčius. Prognozėse numatoma nuosaiki, bet stabili ES ir euro zonos plėtra iki 2027 m., o infliacija palaipsniui artėja prie 2 %.
Lietuvoje ekonomikos variklis išlieka stiprus:
2025 m. BVP prognozuojamas +2,4 %,
infliacija – apie 3,4 %,
augimą skatina vartojimas ir investicijos.
EK atstovybės Lietuvoje vadovas Marius Vaščega pabrėžia – nepaisant geopolitinių iššūkių, Lietuvos ekonomika išlieka ištverminga, tačiau svarbu atkreipti dėmesį į mažėjantį darbingo amžiaus gyventojų skaičių.
Daugiau informacijos – EK rudens ekonominės prognozės dokumentuose, kuriuos galite rasti: ČIA

Tarptautinis verslo kontaktų renginys „Black Sea Multisector Virtual B2B Event 2025“, Turkijoje.
Į renginį kviečiamos registruotis įmonės veikiančios šiuose sektoriuose:
- statybos,
- maisto pramonės,
- informacinių technologijų,
- elektroninių komponentų,
- energetikos,
- turizmo,
- nekilnojamojo turto,
- medicinos,
- bei kitos su šiais sektoriais susijusios įmonės.
Numatyti verslo sustikimai vyks gruodžio 9 – 11 dienomis:
- Virtualiai renginio platformoje
Daugiau informacijos ir registracija: https://www.b2match.com/e/black-sea-multisector-b2b-event
Registracija vyksta iki gruodžio 8 d.
Iškilus klausimams, rašykite: [email protected] arba skambinkite tel. +370 62034229

Kviečiame registruotis ir dalyvauti nuotoliniame tarptautiniame B2B renginyje!
Black Sea Multisector Virtual B2B Event 2025 – skirtas maisto, metalo, statybos, tekstilės, informacinių technologijų, turizmo ir medicinos sektoriams.
Tipas: virtualus.
Data: gruodžio 9 - 11 d.
Daugiau informacijos ir registracija: https://lnkd.in/dbXSvf84
Registracija iki gruodžio 8 d.

Mokymai „Matoma įmonė: vadovų ir darbuotojų komunikacijos galia“.
Šiandien įmonės matomumas ir įvaizdis tampa naująja reputacijos valiuta. Vien organizacijos paskyrų komunikacijos nebepakanka – tiek komerciniai, tiek moksliniai tyrimai rodo, kad būtent vadovų ir darbuotojų asmeninė komunikacija gali reikšmingai prisidėti prie įmonės reputacijos, talentų pritraukimo ir pasitikėjimo stiprinimo.
Vis dėlto dauguma organizacijų susiduria su iššūkiu: nuo ko pradėti ir kaip tai daryti tikslingai? Socialiniai tinklai, ypač „LinkedIn“, tampa pagrindine platforma, kurioje formuojamas tiek individualus, tiek organizacinis įvaizdis.
Mokymų metu dalyviai:
- Supras, kodėl asmeninė vadovų ir darbuotojų komunikacija yra svarbi šiuolaikinės organizacijos reputacijos dalis;
- Išmoks, kaip tikslingai naudoti socialinius tinklus asmeniniam ir organizacijos matomumui stiprinti;
- Sužinos, kaip kurti įtaigų „LinkedIn“ profilį ir turinį, atitinkantį profesinį vaidmenį bei organizacijos įvaizdį;
- Išmoks, kaip organiškai dalintis įmonės turiniu bei kurti savąjį;
- Susikurs asmeninės komunikacijos planą, padedantį tapti matomu ir autentišku ambasadoriumi, prisidedančiu prie įmonės tikslų.
Data: lapkričio 21 d.
Laikas: 9:00 – 13:00
Vieta: ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas ir nuotoliu
Registracija: https://forms.cloud.microsoft/e/iqJ7qDbnQ3
Lektorė:
Dr. Dominyka Venciūtė – ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto profesorė, Verslo vadybos ir rinkodaros bei Tarptautinės rinkodaros ir vadybos programų direktorė, asmeninių prekių ženklų vystymo ir mokymų įmonės „Persona Cognita“ įkūrėja ir konsultantė, darbdavio rinkodaros agentūros „The Promise“ bendraįkūrėja. Dominyka yra viena žinomiausia Lietuvoje asmeninių prekių ženklų vystymo ir darbuotojų ambasadorystės eksperčių. Su rinkodara įvairiuose kontekstuose susidurianti daugiau nei 10 metų, šiandien ji konsultuoja rinkodaros ir komunikacijos klausimais bei padeda profesionalams vystyti asmeninius prekių ženklus, o įmonėms – kurti vadovų ir darbuotojų ambasadorystės programas ir darbdavio įvaizdžio strategijas. Asmeninių prekių ženklų galia Dominyka susidomėjo 2016-aisiais, rašydama disertaciją apie rinkodaros socialiniuose tinkluose įtaką naujų įmonių veiklos rezultatams. Šiandien jos tyrimai yra publikuojami prestižiniuose moksliniuose žurnaluose, tokiuose kaip Journal of Brand Management, Journal of Product and Brand Management, Journal of Retailing and Consumer Services ir kituose.
PASTABA: Tam, kad registracija būtų patvirtinta ir mokymuose dalyvautumėte nemokamai, turite atitikti šiuos kriterijus:
- Įmonė negali patirti finansinių sunkumų,
- Įmonė turi vykdyti fizinę veiklą Vakarų ir Vidurio Lietuvoje.
Siekiant patikrinti įmonės atitiktį reikalavimams bei galėti užregistruoti valstybės pagalbą, reikalinga užpildyti dokumentus:
- Vienos įmonės deklaracija,
- SVV deklaraciją,
- Sutikimas dėl gautų paslaugų.
SVARBU: Dalyvių skaičius ribotas. Vieta į mokymus patvirtinama užpildžius valstybės pagalbos dokumentus ir gavus patvirtinimą.
Mokymai iš dalies finansuojami Europos Sąjungos projekto „Industry 4.0 Lab platforma: DI4LithuanianID“ lėšomis.

Lapkričio 5 d. 10 val. Žiniaus verslo pusryčiuose (online). Nemokamai.
Daromas vaizdo įrašas, kurį peržiūrėti galima YouTube kanale, jei trečiadienio rytas užimtas. Prenumeruokite
Nuo 2026 m. įsigalioja reikšmingi pokyčiai Lietuvos mokesčių sistemoje, kurie palies tiek įmones, tiek gyventojus. Laiku pasiruošę verslas ir gyventojai gali priimti apgalvotus finansinius sprendimus ir išvengti netikėtumų.
Seminare dalyviams pateikiamos aiškios gairės, kaip įstatymų pakeitimai paveiks jų veiklas. Taip pat pateikiamos praktinės rekomendacijos, kaip pasiruošti, kokius sprendimus priimti jau dabar, o kokius atidėti iki 2026 m. sausio.
Turinys:
-
NTM pakeitimai gyventojams ir verslui nuo 2026 m.
-
GPM pakeitimai gyventojams, solo verslui, MB nariams nuo 2026 m.
-
Pelno mokesčio pakeitimai ir nauja lengvata smulkiąjam verslui nuo 2026 m.
-
PVM pakeitimai nuo 2026 m.
-
Draudimų apmokestinimo naujovės nuo 2026 m.
-
Kitų mokesčių naujovės nuo 2026 m.
Trukmė – iki 1,5 val., su Q&A.
Lektorė Rūta Ūsaitė-Duonielienė. Finansų lektorė ir mentorė, UAB Žinius įkūrėja ir vadovė. Šį kartą klientams ir partneriams pristatys esminius 2026 m. mokesčių reformos momentus, nepraleiskite!

Tarptautinis verslo kontaktų renginys „DEICy 2025 Digital Economy, Internet of Things, Cybersecurity“
Renginys orientuotas į technologijų, inovacijų ir skaitmeninės transformacijos sprendimų taikymą versle, pramonėje ir visuomenėje. Jis apima tris pagrindines sritis: dirbtinį intelektą (AI) ir skaitmeninę ekonomiką, Daiktų internetą (IoT), bei kibernetinį saugumą.
Renginys skirtas įmonėms ir mokslo institucijoms, siekiančioms technologinės, mokslinės ir verslo bendradarbiavimo galimybių, su tikslu generuoti naujus verslo kontaktus Europoje.
Numatyti verslo susitikimai vyks:
- Virtualiai renginio platformoje (lapkričio 24 – 28 d.)
Daugiau informacijos ir registracija: https://www.b2match.com/e/deicy2025
Registracija iki lapkričio 23 d.
*Dalyvavimas renginyje yra nemokamas.
Iškilus klausimams, rašykite: [email protected] arba skambinkite tel. +370 62034229

Valstybinis patentų biuras praneša
Išnaudojus numatytas lėšas Europos Komisijos ir Europos Sąjungos intelektinės nuosavybės tarnybos (European Union Intellectual Property Office - EUIPO) vykdomame MVĮ fondo projekte, 2025 m. spalio 29 dieną bus stabdomas Čekio 1 (IP Scan paslauga – MVĮ intelektinės nuosavybės objektų bendrasis vertinimas ir IP Scan enforcement – MVĮ intelektinės nuosavybės teisių gynimo vertinimas) bei Čekio 2 (prekių ženklai ir dizainas) naujų paraiškų priėmimas.
Paraiškos šiems čekiams gauti yra priimamos iki 2025 m. spalio 29 d. darbo dienos pabaigos.
Atkreipiame dėmesį, kad paraiškų priėmimas dėl Čekio 3 (išradimų patentai) ir Čekio 4, kuris skirtas Bendrijos augalų veislėms, bus vykdomas ir toliau.
Plačiau apie projektą: https://intelektine.lt/kampan.../mvi-fondo-projektas-2025-m/

Nemokamas serminaras rajono verslininkams ir jų darbuotojams
Ar pastaruoju metu jaučiate, kad darbas iš jūsų reikalauja vis daugiau emocinės energijos? Kad net padėję telefoną ar išjungę kompiuterį – vis dar „darbuose“?
Laikas sustoti ir pasirūpinti savimi.
Profesinis perdegimas – ne silpnumo ženklas, o signalas, kad laikas keisti įpročius, požiūrį ir darbo kultūrą.
Šiuose mokymuose sužinosite:
• kaip atpažinti emocinio išsekimo požymius,
• kokius praktinius įrankius taikyti streso prevencijai,
• kaip išlaikyti emocinę pusiausvyrą ir stiprinti psichologinę gerovę,
• kaip kurti palankią atmosferą komandai ir mažinti konfliktų riziką.
Mokymai skirti:
– tiems, kurie dirba su žmonėmis ir patiria emocinį krūvį;
– vadovams ir komandos lyderiams, atsakingiems už darbo klimatą ir sprendimus;
– visiems, norintiems išsaugoti motyvaciją ir gyvenimo kokybę.
Įgyvendinus prevencines priemones – didės darbo efektyvumas, gerės tarpusavio santykiai ir sumažės perdegimo rizika.
spalio 29d. 14 val.
Šiaulių rajono savivaldybės Vytauto Vitkausko biblioteka
Registracija: https://forms.gle/Z86PtbYWtjrz7MX57
" Neleisk, kad rūpestis kitais ištuštintų tave. Išmok pasirūpinti savimi" - linki mokymų lektorius Gediminas Šemeta.
Renginys finansuojamas Šiaulių rajono savivaldybės, SVV plėtros rėminmo programos lėšomis.

Dalis gyventojų nežino, ar kaupia pensijai: kaip tai pasitikrinti asmeninėje „Sodros“ paskyroje
Pensijų kaupimo sistemos pokyčiai kelia daug klausimų. Kartais sumaištį gyventojams sukelia net ir pats pagrindinis dalykas – ar aš kaupiu papildomai pensijai? Per pastaruosius du dešimtmečius buvo įgyvendintos kelios pensijų kaupimo sistemos reformos, todėl šiandien dalis žmonių nėra tikri, kokioje situacijoje yra dabar – kaupia, sustabdė įmokas ar jau pasitraukė iš kaupimo.
Paaiškiname, kaip kiekvienas gali lengvai pasitikrinti informaciją ir suprasti, koks šiuo metu yra jo pensijų kaupimo statusas.
Esate pensijų kaupimo dalyvis – įmokos pervedamos kas mėnesį
Jei esate pensijų kaupimo dalyvis, kas mėnesį į Jūsų pensijų fondą pervedamos įmokos: 3 proc. nuo Jūsų draudžiamųjų pajamų. Draudžiamosios pajamos – tai darbo užmokestis ar kitos pajamos, nuo kurių mokamos socialinio draudimo įmokos. Papildomai 1,5 proc. nuo vidutinio darbo užmokesčio šalyje perveda valstybė.
Kai žmogus laikinai nedirba, įmokos tuo metu nepervedamos – nei asmens, nei valstybės skatinamosios įmokos.
Jei žmogus augina vaiką iki 3 metų, gauna motinystės, tėvystės ar vaiko priežiūros išmoką arba yra draudžiamas valstybės lėšomis, jis pats įmokų nemoka, tačiau į jo pensijų fondą toliau pervedamos valstybės skatinamosios įmokos iš biudžeto.
Naudojatės įmokų atostogomis – laikinai sustabdėte įmokų mokėjimą
Pensijų kaupimo dalyviai gali pasinaudoti vadinamosiomis įmokų atostogomis – laikinai sustabdyti įmokų pervedimą. Šiuo metu galima sustabdyti įmokas ne ilgesniam kaip 12 mėnesių laikotarpiui per visą kaupimo laikotarpį. Pertrauka gali būti vienkartinė arba kelių trumpesnių laikotarpių, svarbu, kad bendra jų trukmė neviršytų metų.
Apie planuojamą įmokų atostogų pradžią ir trukmę reikia pranešti savo pensijų kaupimo bendrovei likus ne mažiau kaip 30 kalendorinių dienų iki įmokų sustabdymo pradžios. Pasibaigus atostogoms, įmokų pervedimas atnaujinamas automatiškai – papildomų veiksmų imtis nereikia.
Nuo 2026 m. sausio 1 d. pensijų kaupimo dalyviai galės stabdyti įmokų mokėjimą neribotą kiekį kartų, o trumpiausias sustabdymo laikotarpis bus 12 mėnesių.
Esate sustabdę įmokų mokėjimą neterminuotai
Kai kurie pensijų kaupimo dalyviai įmokas sustabdė neterminuotai. Tokia galimybė buvo suteikta 2013 m. ir 2019 m. pensijų kaupimo reformų metu.
Šie žmonės nėra pasitraukę iš pensijų kaupimo – jų iki tol sukauptos sumos liko pensijų fonduose ir toliau investuojamos, tačiau naujos įmokos nebemokamos. Panorėję, dalyviai gali atnaujinti savo įmokų mokėjimą.
Kaip sužinoti savo kaupimo statusą
Sužinoti, ar šiuo metu kaupiate pensijai, ar įmokos sustabdytos laikinai, o gal neterminuotai, galima labai paprastai. Prisijunkite prie savo asmeninės paskyros gyventojui.
Pagrindiniame paskyros puslapyje rasite informaciją:
- ar esate pensijų kaupimo dalyvis,
- kokioje pensijų kaupimo bendrovėje kaupiate,
- ar esate sustabdę įmokų mokėjimą.
Jei kyla neaiškumų, visada galite susisiekti su savo pensijų kaupimo bendrove arba „Sodros“ informacijos centru telefonu +370 5 250 0883.
„Sodros“ paskyroje – informacija apie pervestas įmokas
Jei dalyvaujate pensijų kaupime, pagrindinę informaciją apie Jūsų pervestas įmokas, o nuo 2026 m. sausio 1 d. ir sukauptą pensijų turtą, taip pat rasite prisijungę prie savo asmeninės „Sodros“ paskyros gyventojui.
Skiltyje „Pervestos įmokos“ pateikiama informacija, kiek iš viso pinigų pervesta į Jūsų pensijų fondo sąskaitą iki šios dienos. Čia rasite informaciją, kiek įmokų pervedė „Sodra“, kiek sudaro Jūsų asmeninės įmokos ir kiek – valstybės skatinamosios įmokos.
Atkreipkite dėmesį - jei į Jūsų sąskaitą papildomas įmokas tiesiogiai perveda darbdavys arba Jūs pats, šios informacijos „Sodra“ neturi.
Kodėl „Sodros“ paskyroje ir pensijų kaupimo bendrovių pateikiama informacija gali skirtis
Šiuo metu „Sodra“ ir pensijų kaupimo bendrovės valdo skirtingos rūšies duomenis, ir dėl teisinio reguliavimo šie duomenys negali būti sujungti automatiškai.
„Sodra“ administruoja įmokų surinkimą ir pervedimą į žmogaus pasirinktą pensijų fondą. Ji žino, kiek įmokų pervesta, kokią dalį sudarė žmogaus, „Sodros“ ar valstybės lėšos. Vis dėlto „Sodra“ neturi informacijos, kaip šios įmokos investuojamos ir kokia yra jų vertė šiandien, nes tai – pensijų kaupimo bendrovių valdoma asmens informacija.
Pagal šiuo metu galiojančius duomenų apsaugos reikalavimus, pensijų kaupimo bendrovės neturi teisės perduoti duomenų apie žmonių sukauptą pensijų turtą „Sodrai“, nes tam nėra teisinio pagrindo. Kad toks duomenų mainų mechanizmas atsirastų, reikėjo pakeisti teisės aktus – šie pakeitimai bus padaryti, o sistema dabar ruošiama techniniam įgyvendinimui.
2026 m. įsigaliojus įstatymų pakeitimams, „Sodra“ galės teisėtai gauti informaciją iš pensijų kaupimo bendrovių apie kiekvieno žmogaus sukaupto pensijų turto vertę.
Tuomet gyventojas „Sodros“ paskyroje vienoje vietoje matys viską: kiek ir kokių įmokų buvo pervesta, kokia dabar yra sukaupto pensijų turto vertė ir kokią dalį jis galėtų atsiimti pasitraukęs iš kaupimo pereinamuoju laikotarpiu nuo 2026 m. sausio 1 d. iki 2027 m. gruodžio 31 d.
Kaip sužinoti, kiek lėšų galėsite atsiimti, jei nuspręstumėte pasitraukti iš kaupimo?
Šiuo metu galimą atsiimti sumą preliminariai galima pasiskaičiuoti taip: iš pensijų kaupimo bendrovės rodomos sukaupto pensijų turto vertės reikia atimti „Sodros“ ir valstybės įmokų sumas, kurios rodomos „Sodros“ paskyroje. Gautas skirtumas – apytikslė suma, kurią žmogus galėtų atsiimti pasitraukdamas iš kaupimo.
Svarbu prisiminti, kad ši suma yra preliminari, nes iki realaus pasitraukimo momento keisis ir pensijų fondo vieneto vertė, ir įmokų suma.
Ką matysite savo „Sodros“ paskyroje nuo 2026 m.
Siekiant, kad informacija apie pensijų kaupimą būtų aiškesnė ir patogesnė, šiuo metu atnaujinama „Sodros“ gyventojo paskyra.
Nuo 2026 m. sausio 1 d., kai pensijų kaupimo bendrovės įgis teisėtą pagrindą teikti „Sodrai“ duomenis apie sukauptą pensijų turtą, gyventojai galės vienoje vietoje matyti visą informaciją – apie įmokas, jų struktūrą, sukauptą pensijų turtą ir galimą išmokamą sumą, nutraukus kaupimą.
Tai reiškia, kad prisijungę prie savo asmeninės „Sodros“ paskyros pirmiausia matysite preliminarią viso sukaupto pensijų turto vertę. Taip pat matysite, kokia suma – Jums nusprendus pasitraukti iš kaupimo – būtų pervesta iš pensijų fondo į „Sodrą“ ir paversta apskaitos vienetais, bei kiek būtų išmokėta Jums į asmeninę sąskaitą.
Taip pat atnaujinama ir prognozuojamos „Sodros“ pensijos skaičiuoklė. Šalia jau dabar esamų scenarijų, joje bus galima pasirinkti ir naują: „Kaupiu, bet noriu pasitraukti“.
Skaičiuoklė pateiks palyginimą, kiek lėšų sukauptumėte iki senatvės pensijos ir kokio dydžio pensiją gautumėte, jei kauptumėte toliau, arba kokio dydžio išmoką gautumėte ir kokia pensija būtų, jei pasitrauktumėte iš kaupimo dabar. Skaičiuoklė bus atnaujinta ne vėliau kaip iki 2026 m. sausio 1 d.

Spalio 22-23 d. konferencijoje „Tvarumo planas“ susitiks įmonių vadovai, ekspertai ir sprendimų priėmėjai, kalbantys apie verslo ateitį, kuri nebeįsivaizduojama be tvarių sprendimų, apimančių visas veiklos sritis. Scenoje patirtimi dalinsis VMG Group, Doloop, SBA, Kauno grūdai, Cosmoway, Rimi, IKI, Narbutas, Biok LAB, Acme Grupė, Eika, EMP recycling, Ekobazė, Aconitum ir kitų įmonių vadovai ir tvarumo specialistai.
Šių metų „Tvarumo plano“ temos aktualios visų dydžių ir veiklų įmonėms:
- tvarumo rizikos, atitiktis, kibernetinis saugumas;
- pasirengimas skaidraus užmokesčio direktyvai;
- vadovų lyderystė, moterų įtrauktis valdybose;
- užsienio rinkų reikalavimai, tvarus tiekimo grandinės valdymas, investicijos į tvarumą;
- įvairovė, įtrauktis ir lygybė – kaip tai teisingai įgyvendinti įmonėse;
- ŠESD mažinimas, žiediškumas, atliekų pavertimas žaliavomis ir kt.
Jums siūlome specialų nuolaidos kodą, su kuriuo bilietus įsigysite net 20 proc. pigiau. Prašome kreiptis el. paštu [email protected], tel. 37062034229

VMI kliento profilyje atverti nauji kriterijai
Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) informuoja, kad VMI kliento profilyje paskelbti keturi nauji kriterijai. Du iš jų susiję su informacija apie kontrolės rezultatus, o kiti du leis įmonėms pasitikrinti, ar jos turi skolų „Sodrai“.
„Kliento profilyje atsiranda nauja kriterijų grupė, susijusi su kontrole. Šiuo metu joje skelbiami du kriterijai. Verslas gali matyti, ar įmonėje per šiuos ir tris praėjusius metus atliktų operatyvių patikrinimų metu buvo nustatyta reikšmingų pažeidimų (pavyzdžiui, susijusių su nelegaliu darbu, darbo užmokesčio apskaičiavimu ir mokėjimu, kasos aparatų kvitų išdavimu, pinigų laikymu kasoje ir pan.), dėl kurių atsakingam asmeniui surašyti administracinių nusižengimų protokolai. Taip pat vertinama, ar įmonė, turėjusi tokią pareigą, mokesčių administratoriaus prašymu pateikė SAF-T rinkmeną“, - sako VMI kliento profilio projekto vadovė Rūta Giedrienė.
Be šių, atsirado dar du nauji kriterijai, susiję su įmonės turima skola „Sodrai“ bei informacija, ar skolos sumos mokėjimas yra atidėtas. Šie kriterijai papildė mokėjimo rizikos kriterijų grupę.
Primename, kad įmonės savo VMI kliento profilį nemokamai gali peržiūrėti UAB „Finpass“ savitarnos svetainėje, adresu https://finpass.eu. Įmonės profilio informacija yra privati – ją gali matyti tik vadovas. Jei pageidauja, jis gali pasidalyti profilio informacija su apskaitą tvarkančiais asmenimis, darbuotojais, klientais, partneriais, investuotojais ar kitais suinteresuotais asmenimis.
Daugiau informacijos apie VMI kliento profilį galima rasti VMI svetainėje. Kilus klausimų dėl įmonės profilyje skelbiamų duomenų, prašome kreiptis telefonu +370 5 260 5060. Primename, kad paslaugos ir konsultacijos klientų aptarnavimo padaliniuose - su išankstine rezervacija.

Kviečiame registruotis į nemokamą seminarą „ES Skaitmeninis produkto pasas: ką turi žinoti verslas?“, kuris vyks 2025 m. rugsėjo 10 dieną (trečiadienį), 10:00 – 12:00, Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmuose, Gedimino g. 43, Kaune.
PROGRAMA
9:45 – 10:00 val. Pasitikimo kava.
10:00 – 11:30 val. Pranešimas „ES Skaitmeninis pasas: ką turi žinoti verslas?“
Organizacijos „GS1 Lithuania“ ekspertė Indrė Lasionienė supažindins su naujais Europos Sąjungos reikalavimais, skirtais įgyvendinti žiediškumo tikslus ir pristatys vieną iš ES numatytų tam įrankių – skaitmeninius produktų/gaminių pasus.
Renginio metu sužinosite:
- Kokias problemas ES siekia spręsti skaitmeninių pasų pagalba;
- Kokie iššūkiai laukia skirtingų sektorių verslų;
- Kuriuos sektorius tai palies pirmiausia;
- Į ką svarbu atsižvelgti renkant ir teikiant duomenis bei ženklinant produktus;
- Kokią naudą tai suteiks verslui ir vartotojams.
11:30 – 12:00 val. Klausimai ir diskusija
PRANEŠĖJA: Indrė Lasionienė
Indrė Lasionienė – „GS1 Lithuania“ direktoriaus pavaduotoja, pasaulinių GS1 standartų prekybai ir logistikai ekspertė, daugiau nei 15 metų dirbanti prekių ženklinimo, tiekimo grandinės atsekamumo ir duomenų mainų srityje. Ji atstovauja Lietuvą įvairiose Europos ir pasaulio standartizacijos darbo grupėse, yra Lietuvos Standartizacijos Departamento TK 98 – „Skaitmeninis produkto pasas“ komiteto narė bei ekspertė Europos „CEN/CENELEC JTC24 Digital Product Passport (DPP)“ komitete.
Kodėl ši tema aktuali:
Jau nuo 2026 m. Europos Sąjungoje tam tikroms prekių kategorijoms skaitmeniniai produktų pasai tampa privalomi. Tai – elektroninis duomenų rinkinys su detalia informacija apie produktą bei jo istoriją, pasiekiamas nuskaičius ant produkto ar jo pakuotės pateikiamą QR kodą ar kitą duomenų žymeną. Šis naujas ES reikalavimas bus taikomas įvairių sektorių verslams, įskaitant gamybos, importo, prekybos ir e. komercijos įmones.
Dėmesio! Dalyvavimas renginyje nemokamas, bet išankstinė registracija – būtina.
REGISTRACIJĄ rasite ČIA.
Registracija į seminarą – iki rugsėjo 9 d., 16:00 val.
Iškilus klausimams kreipkitės el. paštu [email protected] arba telefonu +37062034229

Informuojame apie galimybę dalyvauti tarptautiniame verslo forume, kurį organizuoja Kujavijos ir Pamario vaivadija, Lietuvos Respublikos konsulatas Torūnėje bendradarbiaujant su Lietuvos Respublikos ambasada Lenkijoje. Forumo, kuris vyks Torunėje (angl. Torun), tikslas:
- Palengvinti verslininkų, ekspertų ir verslo subjektų tinklų kūrimą tarp Lenkijos ir Lietuvos.
- Informacinėmis priemonėmis gerinti abipusį rinkos poreikių supratimą.
- Skatinti tarptautinį bendradarbiavimą.
Forumas skirtas kibernetinio saugumo, išmaniosios gamybos (įskaitant robotiką), automobilių, statybos, transporto ir maisto pramonės sektoriams.
Forumo data: rugsėjo 22 – 23 d.
Forumo formatas: konferencija, B2B susitikimai.
Renginio kalba: anglų k.
Daugiau informacijos apie forumą: https://www.b2match.com/e/polish-lithuanian-business-forum2025
Registracija iki rugsėjo 20 d.
*Dalyvavimas renginyje yra nemokamas.
Iškilus klausimams, rašykite: [email protected] arba skambinkite tel. +370 62034229
Kviečiame registruotis jau dabar!

Liepos mėnesį įmonėms Šiaulių regione – išskirtinė galimybė pasiruošti saugiai veiklai.
Įmonė skelbia nemokamą darbų saugos ir gaisrinės saugos dokumentų auditą – paslauga, kuri įprastai kainuoja 250 €, šį mėnesį nieko nekainuos.
Įvertins jūsų dokumentaciją, pateiks rekomendacijas ir padės išvengti klaidų, kurios gali kainuoti brangiai.
Nepraleiskite progos pasinaudoti šiuo pasiūlymu. Registruokitės ir UAB Sabelija susisieks su jumis.

Nuotolinis seminaras apie viešuosius pirkimus ir dalyvavimo juose galimybes Šveicarijoje
Lietuvos ambasados Šveicarijoje iniciatyva, rengiamas nuotolinis seminaras apie viešuosius pirkimus ir dalyvavimo juose galimybes Šveicarijoje. Tokių pirkimų apimtys siekia apie 100 mlrd. eurų per metus, tenderiai skelbiami adresu https://www.simap.ch.
Šią temą pristatys Šveicarijos verslo konsultantas, kandidatas į Lietuvos garbės konsulus Šveicarijoje ponas Jes Caspersen, įmonės „ITech Consult AG” savininkas ir vadovas – ši įmonė kuria IT programinę įrangą, jos tinklapis: https://www.itcag.com/chen/.
Susitikimo dalyvius nuotoliu pasveikins ir poną Jes Caspersen’ą pristatys Lietuvos ambasadorius Šveicarijoje Darius Semaška.
Renginio metu bus skirtas laikas klausimams-atsakymams.
Dalyvavimas renginyje nemokamas, renginio kalba – anglų.
Besidominčius Šveicarijos rinka ir pageidaujančius dalyvauti, kviečiame iki 2025 m. liepos 8 d. užpildyti šią trumpą registracijos į vebinarą anketą, anglų kalba. Prisijungimo nuoroda bus išsiųsta susitikimo išvakarėse tik užsiregistravusiems.
.png)
Tarptautinis verslo kontaktų renginys „World Sauna Forum 2025 Matchmaking“
Enterprise Europe Network, veikiantis Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmuose, kviečia į tarptautinį verslo kontaktų renginį „World Sauna Forum 2025 Matchmaking“ Suomijoje.
Renginys skirtas įmonėms, pirkėjams ir profesionalams, norintiems užmegzti bendradarbiavimą su suomiškos pirties industrijos atstovais ir ieškantiems naujų verslo galimybių.
Numatyti verslo susitikimai vyks:
- Fiziškai (Jyväskylä, Suomija): 2025 m. birželio 4–5 d.
- Virtualiai: 2025 m. birželio 17 d.
Daugiau informacijos ir registracija: https://www.b2match.com/e/wsf2025matchmaking
Registracija iki birželio 17 d.
*Dalyvavimas renginyje yra nemokamas.
Iškilus klausimams, rašykite: [email protected], tel. +37062034229

Iki metų pabaigos VMI netaikys atsakomybės vėluojantiems diegti i.EKA
2025 m. balandžio 29 d., Vilnius. Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) informuoja, kad smulkiajam verslui, kuris nuo gegužės 1 d. turi pradėti teikti duomenis į i.EKA posistemį, bet to laiku nepadarys dėl objektyvių priežasčių, atsakomybė nebus taikoma iki metų pabaigos.
„Kaip ir ankstesniais šio įstatymo įgyvendinimo etapais, taip ir šiame, paskutinei klientų grupei iki metų pabaigos esame pasirengę netaikyti atsakomybės, kai vėluojantys įsidiegti reikalavimus atitinkantį kasos aparatą, aktyviai dės pastangas tai padaryti. Jei klientas kreipėsi į sertifikuotą aptarnavimo įmonę, sudarė sutartį dėl kasos aparato įrengimo ar modernizavimo ir turi nustatytą EKA įdiegimo arba atnaujinimo datą, VMI tokiam mokesčių mokėtojui atsakomybės netaikys“, – teigia VMI Operatyvios kontrolės departamento vadovas Rolandas Puncevičius.

2025 m.gegužės 5 d. galite prisijuūngti į virtualų seminarą „Argentinos rinka: ką turi žinoti Lietuvos verslas?“. Vebinaro metu bus pristatyta ekonominė Argentinos situacija ir praktinės Argentinos ir Lietuvos įmonių patirtys.
Kada: gegužės 5 d. 16.00 val. Lietuvos laiku
Kur: Online, Zoom platformoje (nuoroda bus atsiųsta prieš renginį tik užsiregistravusiems dalyviams)
Kam: Renginys skirtas įvairių verslo sektorių įmonėms, vykdančioms ar planuojančioms vykdyti bendradarbiavimą su Argentina
Kalba: Lietuvių ir anglų kalba
Prašome registruotis iki gegužės 5 d. REGISTRACIJA
|
RENGINIO PROGRAMA |
||
| 16.00-16.05 | Sveikinimo žodis
Lyra Puišytė-Bostroem, LR ambasadorė Ispanijoje Dr. Almantas Danilevičius, Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmų generalinis direktorius |
|
| 16.05-16.25 | Ekonominė Argentinos situacija
ES atstovybės Argentinoje atstovas (Prekybos ir ekonomikos skyrius) Géraldine Smeets, Europos rūmų Argentinoje vykdomoji direktorė |
|
| 16.25-16.45 | Praktinė įmonių patirtis Marcelo Guasone, energetikos sektorius Eric Grimberg, mažmeninė prekyba ir stomatologijos produktų importas Patricio Jurgelevicius, maisto sektorius Augustas Gucaga, UAB Gutsaga Tecnologies |
|
| 16.45-17.00 | Klausimai-atsakymai | |
| 17.00 | Renginio pabaiga | |
Svarbi informacija apgyvendinimo paslaugų teikėjams: atnaujintos prašymo ir pranešimo formos
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba informuoja, kad nuo 2024 m. gruodžio 19 d. įsigaliojo atnaujintos formos, skirtos apgyvendinimo paslaugų teikimui.
Pastaruoju metu Tarnyba sulaukia nemažai prašymų dėl apgyvendinimo paslaugų, tačiau dalis jų vis dar pateikiama naudojant seną šabloną. Siekiant užtikrinti sklandų paslaugų teikimo procesą, prašome visų būsimų ir esamų apgyvendinimo paslaugų teikėjų naudoti naująją pranešimo formą, skirtą neklasifikuojamųjų apgyvendinimo paslaugų teikimui, bei prašymo formą, reikalingą klasifikavimo pažymėjimui gauti.
Daugiau aktualios informacijos visada galima rasti Tarnybos svetainėje paspaudus šią nuorodą Apgyvendinimo paslaugų teikimas - Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba
_______________________________________________________________________________________________
VERSLO MISIJA Į TURKIJĄ
Įvairių verslo sektorių atstovus, kuriems aktuali Turkijos rinka (tiek eksportuojančias, tiek importuojančias ar verslo plėtrą planuojančias įmones, verslo asociacijas) kviečiame šių metų balandžio 27 – 30 d. prisijungti į verslo misiją į Turkiją: Bursa ir Kocaeli.
Verslo misijos programoje numatyti susitikimai su Bursos prekybos ir pramonės rūmais, Kocaeli pramonės rūmais, B2B susitikimai, apsilankymai įmonėse, jūrų uoste, industrinėse zonose, Gebze technologijų parke Bilişim Vadisi, kuris dar žinomas kaip Turkijos Silikono slėnis ir yra didžiausias technologijų vystymo parkas šalyje. Daugiau apie šį parką: Gebze IT slėnis.
Bursa daugiausiai orientuota į automobilių pramonę, tekstilę, žemės ūkio ir maisto, baldų, mašinų ir metalo dirbinių gamybą. Pagrindinės eksporto prekės: automobiliai; drabužiai; tekstilė ir žaliavos; mašinos ir dalys; baldai, popierius ir miško gaminiai; įvairūs maisto produktai (alyvuogių aliejus, švieži vaisiai ir daržovės, vaisiai ir daržovių produktai).
Kocaeli provincijoje kuriamas didžiausias BVP vienam gyventojui šalyje, verslas labai įvairiapusis. Čia yra 14 pramoninių zonų, 5 technologijų parkai, IT slėnis Gebze, stiprus logistikos sektorius ir uostai. Pagrindiniai sektoriai: chemijos pramonė, įskaitant perdirbimą; metalo dirbiniai; automobilių pramonė.
Dėl daugiau informacijos susisiekite su vadybininke Daiva Jonuškiene +370 620 34229, [email protected]
%20(210%20x%20150%20mm)%20(1)(1).jpg)
Buriame iniciatyvias Šiaulių rajono moteris bendriems tikslams ir kviečiame susirinkti popiečio arbatai Šiaulių rajono turizmo ir verslo informacijos centre. Aptarsime situaciją Kuršėnuose, Šiaulių rajone, iniciatyvų, bendradarbiavimo, bendro mokymosi, renginių ir mentorystės galimybes.
Planuojami siekiai
Verslių moterų bendruomenė ir tinklaveika: susitikime, pasidalinkime patirtimi, užmegzkime naudingus ryšius.
Parama ir bendradarbiavimas: bendrai spręskime iššūkius, su kuriais susiduriame versle, teikime pagalbą viena kitai.
Profesinis tobulėjimas: dalyvaukime mokymuose, seminaruose, konferencijose. Išnaudokime prieinamą neformalaus švietimo finansavimą.
Atstovavimas ir įtaka: drauge būkime svarus balsas, kviečiantis prisidėti prie tvaresnės, saugesnės ir palankesnės aplinkos Šiaulių rajone, atstovaujantis moterų verslo interesams vietos ir nacionaliniu lygmenimis.
Aptarkime, kaip veiksime drauge.
Data: 2025-03-25
Laikas: 15:00
Vieta: Šiaulių rajono turizmo ir verslo informacijos centras, Jono Basanavičiaus g. 7, Kuršėnai, II aukštas.
Kontaktinis asmuo Daiva Jonuškienė, [email protected] , +37062034229
Būtina išankstinė registracija: ČIA

Balandžio 17 d., 13:00-16:00 val., jau ketvirtą kartą, Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmai, Skaitmeninių technologijų sektoriaus (DigiTech) asociacija „INFOBALT“ ir Enterprise Europe Network rengia konferenciją SKAITMENIZUOK’is.
Konferencijos metu išgirsite šešis pranešimus dirbtinio intelekto, kibernetinio saugumo bei pramonės skaitmeninimo temomis.
Konferencija vyks ZOOM platformoje (prisijungimo nuoroda bus išsiųsta visiems užsiregistravusiems dalyviams)
Konferencijos moderatorius – Virgilijus Dirma („INFOBALT“ direktoriaus pavaduotojas).
Pagrindinės temos:
- Nuo ChatGPT iki DI agentų – dirbtinio intelekto tendencijos ir galimybės 2025 m.
- Kibernetinių grėsmių apžvalga ir DI pritaikymas kibernetinio saugumo efektyvumui didinti
- Kaip verslą padaryti mažiau patraukliu kiberpiktavaliams?
- Per maži naudoti Dynamics 365?
- Europos Skaitmeninių Inovacijų Centrai – pagalba tavo organizacijai skaitmenizavimo kelyje
- Įmonės skaitmenizacija: ar tikrai viskas taip paprasta?
*Konferencija nemokama, bet būtina išankstinė registracija iki balandžio 16 dienos, 17:00 val.: REGISTRACIJA
Konferencijos programa: SKAITMENIZUOK’is 2025 Programa
KVIEČIAME DALYVAUTI APKLAUSOJE DĖL BENDRADARBYSTĖS ERDVĖS KŪRIMO
Šiaulių rajono savivaldybės administracija kartu su Šiaulių rajono
turizmo ir verslo informacijos centru planuoja įgyvendinti projektą „Smulkiųjų verslininkų ir amatininkų kompetencijų centro įkūrimas Kuršėnų mieste“, todėl kviečia sudalyvauti nevyriausybines organizacijas, bendruomenes, verslo subjektus ir kitus suinteresuotus asmenis apklausoje, siekiant išsiaiškinti su kokiomis problemomis susiduria minimos organizacijos, kokių paslaugų trūksta ir ar organizacijos naudosis kuriamos bendradarbystės erdvės infrastruktūra.
KVIEČIAME DALYVAUTI MOKYMUOSE
Kviečiame dalyvauti seminare „Finansinių ataskaitų rengimas už 2024 m.“, kurį ves patyrusi lektorė – auditorė, mokesčių ekspertė ir mentorė Jurgita Navikienė.
Data: 2025 m. kovo 4 d. (antradienis)
Laikas: 9:00 – 13:45 (6 ak. val.)
Vieta: Šiaulių rajono savivaldybės Vytauto Vitkausko viešosios bibliotekos renginių salė, Vytauto g. 1, Kuršėnai
SVARBI INFORMACIJA:
1. Seminare gali dalyvauti tik Šiaulių rajone registruotos įmonės.
2. Vietų skaičius ribotas – tik 30 vietų. Atsakingai registruokitės, nes yra labai daug norinčių dalyvauti įmonių.
3. Seminaras nemokamas tik 30 dalyviams.
Registruotis galite 3 būdais:
1. Paspaudus seminaro nuorodą ČIA
2. El. paštu [email protected]
3. Paskambinus tel. +370 615 31441
Seminare bus nagrinėjami šie svarbūs klausimai:
1. Aktualūs mokesčių pakeitimai ir naujausi VMI komentarai, turintys įtakos 2024 m. finansinei atskaitomybei.
2. Metinės pelno mokesčio deklaracijos PLN204 ir jos formų pildymo tvarkos specifika.
3. Pelno mokesčio lengvatų taikymas.
4. Išlaidų priskyrimas leidžiamiems/neleidžiamiems atskaitymams.
5. Kiti svarbūs klausimai, susiję su finansine atskaitomybe.
Seminaro organizatoriai: Šiaulių rajono verslininkų asociacija.
Finansavimas: Seminarui organizuoti lėšas skiria Šiaulių rajono savivaldybės administracija.
Norėdami užsiregistruoti ar gauti daugiau informacijos, prašome susisiekti el. paštu arba telefonu iki 2025 m. kovo 3d.
