Ar kada pagalvojai, kad klientas pasako daug daugiau nei jo žodžiai? Kartais tik vienas gestas, žvilgsnis ar kūno pasukimas gali atskleisti tikruosius ketinimus, emocijas ar abejones.
Suprasti šiuos signalus – tai gebėjimas, kuris versle padeda kurti ryšį, pelnyti pasitikėjimą ir priimti geresnius sprendimus.Ir štai žmogus, kuris šiuos subtilius ženklus geba ne tik pamatyti, bet ir išmokyti juos skaityti.
Jūratė Budriūnaitė – profesionali aktorė, sukūrusi apie 40 vaidmenų teatre, kine ir televizijoje. Lietuvos muzikos ir teatro akademijoje baigusi vaidybos studijas, nuo 1996 m. dirba Valstybiniame Šiaulių dramos teatre, pelniusi pripažinimą kultūros bendruomenėse. Jūratės stiprybės – sceninis judesys, neverbalinė išraiška ir emocijų ekspresija. Ji perteikia kūno kalbos galią taip, kaip gali tai padaryti tik žmogus, kuris ją naudoja kasdienėje, profesionalioje scenoje. Jos mokymai – dinamiški, gyvi, kupini tikrų pavyzdžių ir praktikos.
Gruodžio 4 d. 13:00 val. kviečiame į mokymus „Kūno kalba versle: suprask, ką klientas nutyli“, kurie padės jūsų komandai suprasti klientus giliau, kurti tvirtesnius santykius ir stiprinti įmonės įvaizdį. Kodėl tai svarbu versle? Bendravimas su klientais – tai ne tik žodžiai. Kūno kalba perduoda 60-80 % visos informacijos, todėl šių ženklų skaitymas gali tapti jūsų komandos supergalia.
Nauda jūsų įmonei:
-suprasite, ką klientas iš tiesų galvoja. Darbuotojai išmoks atpažinti neverbalinius signalus, emocijas ir poreikius. Tai padės greičiau kurti pasitikėjimą ir ryšį.
-kursite stiprų ir patrauklų įmonės įvaizdį. Profesionalūs gestai, laikysena ir kūno kalba formuoja pasitikėjimą ir klientų lojalumą.
-pagerinsite vidinę komunikaciją ir komandų darbą. Geriau suprasdami vieni kitus, darbuotojai dirbs darniau ir efektyviau.
BŪTINA IŠANKSTINĖ REGISTRACIJA.

Dalintis nuoroda el. paštu